Oğluma Molfix cırtlı bezde 5 beden kullanıyordum sıkıntı yok. Geçen sene indirimde yakalayıp goon 6 beden külot bez almıştım. Efsaneydi. Malum goon piyasadan çekildi. Gittim molfix külot 5 aldım hem tanga gibi oluyo hem büyük duruyo anlam veremedim. Sıkıldım da molfixden. Sleepy hariç şöyle güzel bi külot bez markası söyleyiverin beybisular.