KendiEvimdeDeplasmandayim adaatuna evet bizim için öyle tabiki ama ne bileyim neden kardeşime birce koydunuz diye sorar kıskançlık oluşur mu acaba diye düşündüm 😂 çok yaygın da değil isim
alinmom adaatuna anlamı hareketli demek ben bu sebepten koymadım gerçi kızım pek sakin olduğu söylenemez 😂
adaatuna alinmom hahaha beren ismi de daha sakin çocukşarda var diye koydum kızım erkek bebesinden beter
annesikjgg adaatuna Devin çok hoş bence birde yakın isim koymamanızı tavsiye ederim benim kızımın adı Beliz yan komşumunki Beril o kadar karışıyolarki bi aradayken herkes zorlanıyo iyi ki iki kızımın isimlerini yakın koymamışım dedim .