mamabear_ adaatuna devin bence mavi kulağa hoş gelse de renk sonuçta başka da anlamı yok. Yani kızımın adını pembe, turuncu, sarı koymak istemezdim mesela 😅 mavi de öyle bir isim bence
idildeniz35 adaatuna ya açıkçası mavi ismindeki insan böyle beyaz tenli, sarı saçlı, renkli gözlü olmalıymış gibi geliyor bana. Bebek de sürpriz yumurta ne çıkacağı belli değil. Bence Devin daha iyi 🤭
KendiEvimdeDeplasmandayim adaatuna birce kızımın ismi türkçe bir isim kızınızın ismiyle de uyumlu ama biricik tek demek 2.bebiş olacağı için pek olmaz size sanırım ☺️ biz başka çocuk düşünmüyoruz 😂
Snp57asel adaatuna sizin karariniz ama çok güzel değil o isimler eğer fikir olursa Açelya ismini çok hoş
Kitsu Uyumlu isimlerden hoşlanmıyorum ben Devin çok hoş geldi. Mavi bende istemiştim iç Anadolu çocuğu kocama fazla marjinal geldi Derya koyduk onun yerine
eddaa1 adaatuna Ülkü ismini bi düşünün derim rabbim kız evlat verirse Ülkü Tuna koymayı düşünüyorum adını
adaatuna eddaa1 soyadımız tuna bizim de :) ülkü biraz nedense olgun kadın ismini çağrıştırıyor bana ama güzel bir isi im
alinmom adaatuna anlamı hareketli demek ben bu sebepten koymadım gerçi kızım pek sakin olduğu söylenemez 😂