bosbelesisler o kadar sinirleniyorum ki böylelerinee benim bebeğim hiç emmedi geçen bunu duyan “koca tarafı akrabaları” da ayy mama mı veriyorsun çok kötüü sonra öbürü de ayrı bir taraftan bizim inek de verimsizmiş demez mi delirmemek için zor tuttum kendimi neden zehir olsun ne yapalım aç mı kalsın çocuk gayet de besliyor hiiiç aldırış etme böylelerine