bosbelesisler aynen mama zehir. Eşim mesela 40 günden sonra anne sütü almamış mama ile büyümüş. Hayatında tel taktırmak ve kontroller hariç dişçiye doğru düzgün yolu düşmemiş, ufak tefek gripler dışında hastalanmayan, Türkiye’nin en iyi üniversitelerinden birinden mezun olup Almanya’da yüksek lisans ve doktora yapmış şimdi de yönetici pozisyonunda çalışan biri. Zehir zehir… çevrenizi acil değiştirmenizi öneririm. Bir sürü bebek böyle büyüyor. Benim kızım da en başından beri meme+mama olarak gidiyor. Kendinizi de üzmeyin önemli olan bebeğinizin beslenmesi.