Acaba şu an ne durumdasınız çok merak ediyorum çünkü benim oğlum yarın altı aylık olacak ama 2 3 haftadır bu dediklerinizi yaşıyorum ve o kadar yoruldum ki yani ne zaman bitecek diye düşünmekten araştırmaktan illallah geldi
Yani o otursun ben de işimi yapayım istiyorum yani en azından arada yarım saat beni rahat bıraksın yok hep ilgi hep kucak gece uykuları da yok oldu saat başı uyanıyor kucağımda ağlıyor yani ciddi anlamda anlayamıyorum ve dayanamıyorum