sl_ gece uykuları da evet uykuyu hiç söylemedim gece çok uyanıyor, bir de bizim bura aşırı sıcak 2-3 kere zıbın değiştiriyorum, her gün yıkıyorum ama ne fayda 5.30 da ayaktayız şimdi birazdan zorla yatırmaya çalışacağım çünkü uykusu gelince de aşırı huysuz yani şunu anlamadım ben mi yaptım karakteri mi bu yoksa geçici mi? Ama doktorumuz daha 3 gün önce dişlerine baktı herhangi bir diş ve belirtisi görmedi ben dişe yoramıyorum bizimkini, sizinki 4 ay atağı olabilir mi? 4 ay atağı dediler ben 1 ay allahını yaşadım inanın bu hali bana daha normal geliyor mahvetti bizi ama hasta olunca böyle de çok zorlanıyorum