tospikannesi_ bir kısım okumaya gidip ek iş bile yaparken bir kısım ise gezme eğlenme derdinde oluyor
Eğlenmekte gerekli değil mi ama sonuçta en güzel yaşlarımız, tabi gezip, tozmakta önemli yeni yerler görmekte :) benim açımdan kendi ayaklarımın üzerinde durdum dediğim; hiç bilmediğim bir şehirde birey olmayı öğrendim, çok fazla insan tanıdım, tek başıma bir evde yaşadım o evin sorumluluklarını aldım. Başıma gelen sikintilarla tek başıma başa cikmaya çalıştım gibi gibi :)