perla_ iyi ki göndermemiş kuzım o zamanlar çok kızıyordum ama anne olunca anladım valla benim kızımda uzak şehir çıkarsa tası tarağı toplar ya onunla giderim ya göndermem devir çok kötü 😢
Birde her işte bir hayır vardır derler k zaman çok isteyip başarmıştım ama şuan iyi ki olmamış digorum ilgim farklı yöne ama eğer atanırsam ondada ilerlemeyi düşünmüyorum sadece bitircem