Hanımlar selamlar
3 buçuk aylık kızım 8 gündür biberonu almıyor memede pek emmiyor ki sütüm az zaten. Bayağı zayıfladı. Işhanı çok iyiydi birden meme emmeye başladı biberonu da almıyor şimdi tiksiniyor. Kaşıkla da 20 30 cc ancak içiyor. Şaşırdım ne yapacagimi. Siz ne yaptını? Bu durum geçici mıdır?