Miray08 Miray08#3510151 benimde iyi çıkıyordu bu hafta bende azaldığnı hissesiyrm,2 saatte sağarsam bazen 90 cc, bazen 120 cc o şekilde, inşallah kesilmez😔Normalde sütün kesilmemesi için 2 saatte bir sagmak lazımmışta ben artık yapamıyrm bebeğim çok huysuzlanıyor çünkü, bende sabah, öğl3n, ikindin 6 gibi , gece 2 de sağıyorum, o vakitlerde 200 cc falan çıkıyor, eskiden 300 cc çıkardı 1 kiloya yakın dolabımda süt olurdu artanını dondurucuya atardım şimdi öyle olmuyor, öğünlere zor yetiştiriyorum sütü, birde böyle içmeyip sütü dökmek zorunda kalınca daha çok üzülüyorum😔