reri oylesinebiri__ Ben de geçen kocama bi liste çıkardım bayağı kabarıktı bana ödemesi gereken borçlar😀😀
oylesinebiri__ reri aynen önümüzdeki ay başliycak yapmaya tekrardan 😂😂 hakkediyorlar borcunu ödesinler
saripapatyam_ reri takı takmayı çok severim🤣 altın bileziklerim 5i 1 yerdem vardı vs satıldı ev aldık yeni 🤣 ama günlük altın kolyelerim künyelerim durur onlar satmalık değil takmalık diyorum🤣
reri saripapatyam_ Ah ne kadar güzel mal sahibi olmuşsunuz güle güle sağlıklı hayırlısıyla oturun inşallah evet künyeler Gerçekten öyle satsan sattığınla kalıyorsun . Çok ucuza gidiyor
saripapatyam_ reri evet gerçekten öyle yarı yarıya fiyat biçiyorlar almak istesen bir daha alamıyorsun. Bide unutmuşum kelepçem duruyor oda düğünden düğüne takıyorum oda epey zarar ediyor diye satmamıştım
Meri-Mel reri İsim yazılı kolyem en sevdiğim,tüm altınlarımi seviyorum ama en çok alyans ve isim yazılı kolyemi takarim . Besibirligimin çerçevesi yok ondan çok takmıyorum ,bileziklerim de çok karışık her telden var sadece adana burmasi olanları takıyorum .
reri metomom 3 nokta varya solda resim yükle çıkıyor. Oradan yükleyip linki kopyalayıp yapıştırdım oldu şükür 😀😀
endoplazmikretikulumiste reri yazın asla takı kullanmam terletiyor bir fazla geliyor bana , kışın bayılırım ama özellikle hareketli uzun kolyeler bayılıyorum
reri endoplazmikretikulumiste gerçekten bazılarını bir sıkıntı basıyor terliyor. Kolyeler de çok hoş oluyor 😀