reri Kızlaaar takı takmayı seviyor musunuz? En sevdiğiniz takınız hangisi? Fotoğraflı fikir olsun birbirimize😀😀
siladgnchdr reri eşimin hediyesi olan kızımın ismi ve doğum tarihi yazılı olan kolye harici kolye takmıyorum yani en sevdiğim 😂
Yusufagahinannesi Klasik şeyleri çok severim. İnci ve erzurum burmasıda diğer en sevdiklerim. En sevdiğim üçlü bunlar🩵
canan6668 reri valla bayadir takı takmıyorum takarsam da görümcemin hediyesi bi bileklik bar şık onu takıyordum
mmisa Ay posta bayıldımmmmmm. Altın aşığı biri olarak bende düşünüyorum fikir sahibi olurum. Ama şuan alsam şunları alırdım
reri mmisa İnşallah bir gün hepsini alırsın ben de bu Mega zikzak kalın üçlü bilezik var ya Ona bayılıyorum😀😀😀
oylesinebiri__ reri üşendiğim için görsellerden aldım benim max takılarım bunlardir yüzük bilezik küpe çok kullanırım da kolye yi deneme amaçlı taktım duruyor 😂 bir sürü altınım vardı da işte kocam sağolsun
reri oylesinebiri__ Ah canım benim ne güzel yazmışsın öyle hepimizin kocası sağ olsun maalesef hepimiz o durumları yaşadık😀😀
mmisa canan6668 neler alırız onu bari atak ya dosofldklf Manifest olsun allahım buraya kim ne atarsa inşallllah almayı takmayı nasip etsin🤣❤️💘