zeynepsd emerek uyutması açıksası bana çok rahat geliyor ama şöyle bir sıkıntısı var ki size bağımlı hale geliyor. Ben çocuğu eşime-anneme vs bırakayım çıkıp biraz gezip tozayım diyemiyorsunuz örneğin. Veya bugün çok yoruldum alın siz uyuyun diyemiyorsunuz. Aynı şekilde çalışmaya başlama durumu olunca ne yapcam diye kara kara düşünürsünüz benim gibi 🫣