8 aylık bebeğim şu ana kadar sadece kucakta sallanarak uyuyordu son zamanlarda emerken uykuya dalıyor. Kucakta uyurken de gece sürekli uyanıp kucakta sallanmak istiyordu şimdi emerek uyumaya alışmasına müsaade mi etmeliyim yoksa kucakta sallanmaya devam mı? Bebeği emerek uyuyan tecrübeli anneler ne dersiniz? Şimdi böyle uykuya dalması çok kolay geliyor diğer türlü baya yoruyordu ama sonra pişman olur muyum