emosss__ yurtdışında yaşıyorum burada çocuklar genelde 1-1,5 yaşında başlıyor yarım gün (3-4 saat falan sanırım) ya da tam gün yollayanlar var. Gözlemlerime göre evet kreş gerçekten faydalı oluyor. Hem çocuk enerjisini atıyor, hem toplumda nasıl davranması gerektiğini, nasıl birlikte oynayıp, paylaşabileceklerini öğreniyorlar. Bence ebeveyn belli noktada artık çocuk için yeterli gelmiyor. Ama benim için 1,5 yaş küçük geliyor. Belki 2-2,5 yaşında yarım gün olabilir. Bir de bence çocuğa göre hareket etmekte fayda var. İçine kapanık, çekingen bir çocuğun çok erken gönderilmemesi taraftarıyım