çevremden aşırı tepki alıyorum kreşe versen konuşmaya başlardı onu yapardı bunu yapardı. Ben şuan göndermek istemiyorum çok küçük bezden bile kurtulmamış henüz. Sizler gönderiyor musunuz? Faydası oluyor mu gerçekten ? Biraz fikir almak istedim sizlerden tecrübe etmiş annelerden. Şimdiden teşekkür ederim