Umutununannesi bende hastaneden geldim. 7 buçuk aylık kızım öksürüyor. Ateşi de 37,5-37,9 arası gidip geliyordu. Ateş düşürücü dolven ve ventosal öksürük şurubu verdi. Öksürük şurubunu da en erken 18 ay kullanabiliyor. Bende çok Arada kaldım kullanıp kullanmamakta