acelysmom zıbınla yatıyor. Vantilatör ona gelmeyecek sekilde acık odanın kapısı ve pencerede açık üzerini örtmüyorum. Uyandıkca gögsüne bakıyorum soguk mu değil mi diye. Çok nadir eserse ince müslin örtüyorum ama onuda ya atıyor ya da uyandıgında fırından cıkan sıcak ekmek gibi oluyor😂(2,5 aylıgız)