acelysmom Selam anneler, kavurucu yaz sıcaklarıyla nasıl baş ediyorsunuz? Sivas’ta yaşadığımız için klimaya ihtiyaç duymuyoruz ama vantilatörde insanı hasta ediyor. Bebişleri bu sıcakta uyurken nasıl giydiriyorsunuz dengeyi nasıl koruyorsunuz?
AzraLina2024 acelysmom Evde zıbınla geziyor. Yatarırken de aynı şekil zıbınla yatıyor kalktığında sırtı terli ise ter bezi koyuyorum. İstanbuldayız tabi biz aşırı sıcak ve nem var 🥵
maksbaby acelysmom kocaelindeyim vantilatör gibi ufak bı sogutucumuz var zıbın ve ince müslin yeterli oluyor üstünü açarsa geri ortmuyorum bebekler üşümez kendi sicakliklarini koruyabilirler
Poyrazmom0 acelysmom Evin bütün pencereleri açık ancak öyle hava geliyor evin içine 😀 onun dışında ne klima ne de vantilatör kullanmıyoruz o yüzden sabah akşam zıbın gece de üstüne ince bir örtü o bile fazla geliyor bizim oğlana 😂
blueberryyy__ acelysmom valla zıbınla hayatını devam ettiriyor oğlum. Yatarken de aynı gündüz de hiç sevmiyor sıcağı çok huzursuz oluyor. Evin içi zaten 32 derece. Örtünmeyi de sevmiyor ağlıyor.
acelysmom maksbaby ben üstünü bile örtmüyorum benim kız sıcaktan nefret ediyor üstünü ayaklarıyla açıyor örter örtmez.😂
AzraLina2024 acelysmom Ben bebeğim uyuduktan sonra odasının camını çok kısık açıyorum terleyip soğursa hasta olur çünkü sizde buna dikkat edin bence 🙂
maksbaby acelysmom benim oğlumda aynı ama işte annelik duygusu bide benim oğlum biraz özel bı bebek kalp hastası ameliyatlı 1 aydır beraberiz 2.5 ay yoğun bakımda kaldı ordaki devamlı ölçülen sıcaklığa alışkın
kirmizibalikbeachte acelysmom zıbınla geziyor zıbınla yatıyor. Gündüz klima gece vantilatörle duruyor. Zıbın gayet yeterli geliyor bize.
sulenaz perla_ biz de Ağustos ortasında Urfa’ya taşınacağız 🫣🫣Şu an Karabük’teyiz burda bile gece boyu vantilatör açık olmasına rağmen su içinde kalıyor. O kadar ıslanıyor ki kafası artık bi sorun mu var diyorum ki kafasında 3 tel saçı var kızımın
arnka_mommy acelysmom Bizde Sivas’ta ikamet ediyoruz. Gündüzleri çıplak, geceleri zıbın ile duruyor oğlum aşırı sıcak 😰
acelysmom arnka_mommy evet çok sıcak bende zıbınla yatırıyorum gece her yerimiz sırılsıklam oluyor emzirirken