betiii nrmnnn haklısınız bende öyle düşünüyorum Aslında 6 aylıkken almak istediler razı oldum Ancak gittigim hastanede 3 bebek hemşiresi 45 dk uğraştı ve alamadı sonra tövbe ettim aldırmak istemedim
betiii pimpiriklianne43 haklısınız bende böyle düşünüyorum sadece ben bu konuda kötü bi tecrübe yaşadım onun için yoksa bende kan verilmesi gerektiğini düşünüyorum