betiii ben yaptırdım biraz aşağıdaki yorumlarıda okudum anneler söylemiş zaten şimdi yaptırmasanızda 1 yaşında yaptırmanız gerek el kol yada ayak nereden kolaylıkla almışlardı ilk aldırdığınızda ordan aldırın tekrar biz enfeksiyon var diye 2 hafta arayla 2 kere kan verdik kızımın damarları ince olduğundan ilk kan verdiğimizde kol içinden bulamadılar elinden daha rahat aldılar ilkinde çok ağladı ikincide söyledim direk elinden aldılar hiç ağlamadan hallettik çıktık genelde el üstünden daha kolay bulunuyor bebeklerin damarı o şekilde aldırabilirsiniz isterseniz illa kol içinden kan alınmak zorunda değil