karpuz_
Asla değil tam aksine rahatlık sağlıyor. Pedin taşırması ayrı dert, kaşındırması ayrı dert, terletmesi ayrı dert, hava aldırmadığı için mantarı ayrı dert, iç çamaşırını ona göre giymek ve ona göre kıyafet seçmek ayrı dert. Daha sayabilirim. Kabın amacı akıntıyı toplamak 12 saate kadar çıkarmaya gerek kalmıyor, toksik şok yaşatmıyor silikon olduğu için(sağlığa zararı yok) denize havuza girilebiliyor, iç çamaşırını buna uygun giymene gerek yok kıyafetinide öyle. Hayatımda verdiğim en mantıklı karardı. Ped tam bir atık israfı ve gereksiz strese sokuyor. 10 yıllık ped ücretiyle adet kabının ücreti kıyaslanınca çok uyguna bile geliyor☺️
Tampondan korkmalısın asıl toksik şok olma ihtimali yüksek 2 saatte bir yenilemek gerekiyor ve şişme yapıyor yine sızıntı demek bu.