karpuz_ bende de çok oluyordu bütün markaları denedim sonra doktor şı eski pedlerden önerdi her markette vardır dedi hani paketi uzun olan katlanmış vaziyette olmayan dümdüz ped var içerisinde baktım bim de de a101 de de var adı lal mi ne iki markette de adı farklı birindeki lal di diğerini unuttum senelerdir onları kullanıyorum paketi 20 tl fon hem uygun hem de senelerdir ne kaşıntı ne mantar sürekli de kontrole giderim çok şükür bişey yok deneyin rahatlayın onlar ın içeriği diğerlerinden farklı sanırım rahat edersiniz garanti veriyorum😁