melsa06 Oglusgul bende sosyoloji + çocuk gelişimi mezunuyum bu sene ags ye girmedim zaten kontenjanlar yok ama öğretmenlik değil de memurluk için çalışacağım ben hiç bişey için geç değil ama öğretmenlik bu saatten sonra çok zor hele ki Yusuf tekin varken
cLearQueen Oglusgul ben varım da kendimi özel sektore attım aranan bi hoca oldum artık meb aklıma gelmiyor kızım büyüsun devam edicem bi yastan sonra zor bence