sebebiyok balbebekannesi913_ akraba ya da arkadas kiminse o tek gidiyor biz cozumu bu sekilde bulduk.bebekler icin eziyet oluyor gurultulu kalabalik ortam.bizimki 22 aylik 20.00da aksam uykusuna geciyor.
crybaby balbebekannesi913_ bizim de öyle oldu maksimum iki saat anca durduk .olsun ya çocuklardan kıymetli değil
tombikinannesi balbebekannesi913_ anaaam ikiz mi allah yardımcın olsun düğünde annen ilgilenir biraz ama