Kızlar çocuklarnzı dügüne götürüyomusunuz ya benimkiler 2 yasnda daha bir kere gittik dügüne gecen sene ondada uykuları gelmisti asla durmadılar eve götürdük şmdide yakın akrabamzn dügünü var eşimde o seste cocuklar durmaz nasl olucak diyo ev yakın salona ama evde kimse kalmıcak uyutup gitsem kime bırakıcam bilmiyorum orda huysuzluk yapar durmazlarsa nolucak bilmiyorum siz nasl yapıyosunuz duruyomu sizinkiler nasl oyalıyosunuz yada götürüyomusunuz dügüne