almirademir Zeynepomer96 Ben hiipp kullandım, bebeğime gaz yaptı şimdi olduk aptamil'ci Seviyor bir problemimiz yok..
12_yil_sonra Önce küçük bir kutu alın deneyin , bu sorunun cevabı yok çünkü her bebekte farklı oluyor . Bizde kabız yaptı mesela
kerem_imm Zeynepomer96 doğduğundan beri kullandık 7 ay.Gayet memnundum. Bana da doktorum önermişti. Ek gıdaya geçince gündüz mamayı bıraktı sadece gece 1 ya da 2 kere içiyor şuan 11 ay 10 günlük. Sma ya geçtik 8.ayda
2019drnsu Zeynepomer96 çok güzel bir mama tavsiye ediyorum aptamilden hipe geçtim aptamil çok şekerliydi bebeğim hızlıca kilo aldı kof şişti hipe geçtiğimden beri o şişmesi hemen fark etti. Sindirimi de kolay gaz sorunumuz da yok çok şükür