Alparslanim1 tam 3 yaşında başladı yarım gün gitti. İyi ki gitti şuan okul tatilde her gün okulun ne zaman açılacağını soruyor yavrum😊 her yönden iyi geldi, eğlendi öğrendi arkadaşlık kurdu canı sıkılmadı sınırsız etkinlikler yaptı. Keza bende evde dinlendim işlerimi hallettim çocuğuma daha fazla enerjim oldu. Okuldan gelince sabırla onunla ilgilenebildim. İkimiz içinde çok iyiydi yani