3 yaşında yarım gün kreşe göndermek istiyorum ama ınstagramdan gördüğüm kadarıyla pedsgoglar önermiyor 3 yaşta. Ben gönderdim şu faydasını gördüm. Ben gönderdim bu yüzden pişmanım diyeceğiniz yönler var mı acaba ? Herkes farklı bişey söylüyor okuldan sıkılır hayatı boyunca c
Vs diyor ama evdede bi katkım olmuyor. Kafsm karışık yardımcı olan olursa sevinirim