Merhaba. Ben tadımda 3 gün kuralını uygulayarak gittim. Sebzeler için değil bu tadım olayı ancak yoğurt yumurta un v.s alerji riski taşıyan ürünler için gerekli olduğunu düşünüyorum. Çünkü ilk günden alerji olup olmadığını hemen anlayamıyorsn. Yumurta alerji yapmıştı sarısı kızımda fışkırarak kusma oldu 7. Ayında başlamama rağmen sonra ara verdim ve 1 ay sonra tekrar başladım. Küçücükler. Bende aceleciydiö herşeyi yesin etsin biran önce öğrensin istedim ama boşuna acele etmişim. Yarı blw yarı kendim besledim şimdi canı isterse kendi yiyor (çorba pilav dışında) 16 aylık yavaştan çatalada batırmaya başladı ama ama karpuz gibi kolay batan şeyleri. Acele etmeyin yemiyor diye canınızı sıkmayın lütfen. Yemeyip reddettiği olacaktır. Küçükler daha 9. Aya kadar tadım dönemi zaten. Mama olsun anne sütü olsun daha birinci besinleri. Sağlıkları yerinde olsun yeter