doga2535 goktugneslihan 4 ay dolmak üzere ve ben de sizinle aynı fikirdeyim. Çok saçma içerikler var ve insan ne yapacağını şaşırıyor. Özel tarhana, özel salça vs bana saçma geliyor doğrusu
guzelanne564 doga2535 hiçbirini kullanmadım 😅 bizim evde yaptığımız salça tarnaha makarna hepsinden daha sağlıklı 👍🏻
goktugneslihan doga2535 Kesinlikle. Pazarlama stratejisi gibi hepsi. Evde kendi yaptıklarımız ile devam. Bize sanki onlardan mı yedirip büyüttüler 😄
janemaryam guzelanne564 merhaba sofraya nasıl dahil ettiniz örneğin mama sandalyesi mi kullanıyorsunuz öyleyse hangi marka ve model
guzelanne564 janemaryam kendi evimizde mama sandalyesi kullanıyoruz bir arkadaşımız vermişti chicco marka ama modelini bilmiyorum kayınvalidemin evinde ise vakumlu oturağı masaya yapıştırıp içine oturtuyoruz biz yerken ona da veriyoruz aynı zamanda
pamuksekerim__ semirayhan valla benim bebis de haşlanmış bütün sebzelere aynı tepkiyi veriyor tek severek yediği yoğurt 6 ay 20 günlük acaba bana mı çekti ya ben ağzıma sebze sürmem çünkü
ibozey goktugneslihan goktugneslihan 5.5 aylıkken başladık bizede 3 gun kuralı soyledı ama cok hızlı bı baslangıc oldugu ıcın zaman kalmadı cunku 6 ayda ogunlere baslamamız gerekıyodu kılo alımımız bıraz gerıden geldıgı ıcın ogunlere gectık. Ilk kabak yogurt patates havuc vs hasladım catalla ezdım sonra ırmık pırınc unu kullanıp bulamac gobı yaptım yemedı yedıgını kustu agız dolusu hemde onun ıcın mama kullandık kusmalar bıttı sukur suan 9 aylık yıyor sukur ama korkumdan az verıyorum hep kusucak dıye beynıme yer edınmıs durumda. Bende cogu zaman kendımıze yapıp ona tuzsuz ayrıyorum corba yapıyorum su aralar sadece ona cunku ben sıcakda ıcemıyorum😂ha bıde ben puturluden daha katıya bıraz erken gecmısım bayadır kabız sız sız olun kontrollu gecın anneler☺️
guzelanne564 babymamma ay bizden biri çok şükür 😅 ben de aynısını yaptım şu an 9 aylık yemediği şey yok 😍
babymamma guzelanne564 damak tadı geliyor bi yerden sonra bebek yemeklerini yemiyor ki o aylardan sonra şuan acılı kanat yer ekşili salata yer hiç yemediği bişey yok hiç öyle bebek salçası çorbası falan da kullanmadım evde ne varsa o ne zamana kadar ona özel hazırlayacağız canım en iyisini yapmışsın valla 🫶🏻
mlog Ben de başladım 5.5 aylıkken şuan 6.5 aylık oldu. Poposunda alerji gibi şeyler oldu pişik sonrası ara verdim o yüzden. Daha doktora gitmedik.
mlog mucizemgelsin61 Bana mı sordunuz bilmiyorum ama ben sadece tek gıda verdim buharda haşlayıp iyice ezdim zaten aşırı aşırı az yiyor hiçbir besini sevmedi
mucizemgelsin61 mlog Anladımm genel olarak sordum canım bende fikir arıyorum da başlıcam yavaştan şuan meyve püresi veriyorum doktorumuz meyveyle başlattı anlamadım ne kadar doğrudur bilmiyorum da umarım sebzeleri seçmez
minikbeyd goktugneslihan benimde bebeğim 5 ay 16 günlük hiç bi şekilde doktora gidip ek gıdaya başlamadım. 4.5 aylıktı bebeğim evde kendim yoğurdumu mayaladım ve tadım şeklinde başladım. Süt ve süt ürünlerini sadece 3 gün denedim az az yoğurt labne kaymak gibi. Onun haricinde kabak havuç patates pirinç avakado nektari muz elma kayısı salatalık karpuz allah ne verdiyse yedirdim elbette kabızlık oluyor tadım da yapsanız olacak şeyler 3 4 gün ara veriyorum kabızlık yaşayınca kakası normale dönsün diye zeytinyağı içiriyorum sonra tekrar veriyorum. Bir anne olarak bebeğinizi en iyi siz tanırsınız doktorlar bilimsel konuşuyor kitaba göre ama her bebek farklı ben bebeğimi gözlemleyip öyle başladım emiyor da aynı zamanda. Spontane ilerlemenizi tavsiye edebilirim dolabı açın ve yiyebiliceği şeyleri kafanıza göre hergün farklı tattırın sadece meyveleri sona bırakın sebzeler öncelik olsun meyveler tatlı çünkü seçebilir
goktugneslihan minikbeyd çok hakkısınız çok teşekkür ederim. Benim benişte 5 ay 15 günlük. Aramızda 1 gün varmış 🥰🥰💕 1 Şubat doğum günümüz ❤️
pembemontluleyla guzelanne564 peki salça vs kullanıyosunuzdur o zaman ben bu konuda tereddütteyim ya. Bizimki de 7 ay dolmak üzere tadımlae bitti, dişi yok ama çiğnemeyi de öğrendi. Ben akşam çorba ya da sebze püresi yapıyorum kendi yediğimden vermeye Tereddütlüyüm hala. Mesela pilav hiç yemedi, bugün birkaç parça erişte yedi. Aslında anam babam usülden yanayım ben de ama bu ek gıda işini oturtamadım🥲
ebru0311 pembemontluleyla canım doğal el yapımı salça bul onunla yap yemeklerini pilavdan da zarar gelmez ne olcak yoğurtla ver gitsin 😂 alerji falan riski yok bir tek nohut mercimek türevine gazlı bir bebekse dikkat et
irmhzl pembemontluleyla beler tattirdiniz da tasinlar birti acaba ben kabak havuc yogurt patateste kaldim nerelerden bakitorsunuz
Furkans_Mom_2018 goktugneslihan önce sebzelerden başlanmalı yoksa meyveye alışıp sebzede zorlanıyolarmış…sebzeler denendikten sonra meyveler ve yoğurt sonra da yavaş yavaş sebze yemekleri çorba yoğurt diye devam ettik
doga2535 goktugneslihan bütün sosyal medya fenomen anneleri aynı markaları paylaşıyor. Yani belki bebek irmiği, yulaf unu, keçi boynuzu özü gibi şeyler alınabilir ama salça, tarhana değil. Dediğiniz gibi pazarlama stratejisi, reklam getirisi vs…