simseklivekalpli bebiskoveannesi antalya’da çoğu meyve ucuz ya. Orada bile pahalıysa bu sene yalan olur
bebiskoveannesi simseklivekalpli evet ama tezgahlar dolu değil ne yazık ki pazarcı da şikayetçi aslında bu durumdan. Bu sene doğru düzgün meyve yok diyorlar
simseklivekalpli perla_ kızzz nasıl ya sordum Temmuz’un ikinci haftası demişti komsu. Dayısının bahçesi vardı 🥺
simseklivekalpli Mmeelliikkeee komşunun dayısı satıyor ona sorduğumda Temmuz’un 2.haftasi olur demişti de don vurmuş pazarda da yoktu dedi 🤦🏻♀️ demek ki kimi yerde var kimi yerde yok. Varken ne kadardı kilosu
Mmeelliikkeee simseklivekalpli hiç bilmiyorum canım fiyat bizde eşim çıkar hep pazara , annemin bahçede ağacı vardı da toplayalı baya oldu.
Kizarmisdondurma simseklivekalpli Çarşı pazarda görmedim de dayım bu işi yapıyor onların bitti vişneleri
Orenda_ simseklivekalpli Maalesef canım kışın tüm mahsuller soğuktan yandı ne kiraz ne vişne ne elma ne ceviz aklına gelebilecek hiçbir meyve alamadık biz bahçemizden 😟
Kizarmisdondurma simseklivekalpli Kütahya Fabrikaya 140 Yemelilk ne kadar bilmiyorum daha pahalı tabi
Orenda_ simseklivekalpli Bu sene böyle oldu seneye Allah büyüktür inşallah Allah’ım bu günümüzü aratmasın🤲🏻😑
Noname21 simseklivekalpli bildiğiniz bir manava gidin diyinki Bem reçel yapacağım bana vişne getirin Getirirler pazarda bende görmedim mesela ama meyve aldığımız manava söyledik getirdi getirdiği gibi de aldık