simseklivekalpli Kızlar vişne çıktı mı? Komşumuzun dayısının vardı sordum da don vurdu vişne yok onlarda da pazarda da diyor. Bi ümit sorayım dedim🥲 gören varsa fiyatlar ne bir de?
canan6668 simseklivekalpli cok severim valla Ama vaktinin geçtiğini düşünüyorum kiraz 6.ayda bitiyor burda ağaçlar da mağaza da felan buluyoruz ama
siladgnchdr simseklivekalpli kiraz da yok bu yık düzgün olmamış öyle demişti pazarcı bende görsem alırım herhalde kilolarca kompostosunu çook seviyorum
Meri-Mel simseklivekalpli Fiyatı bilmiyorum kv - kp geldi bahçede vardı 1 hafta on gün kadar önce topladık konserve yaptım 56 şişe kadar çıktı attım dolabima ☺️
simseklivekalpli canan6668 tam vakti aslında ama yok diyor kime sorsam. Bu sene büyümemiş olana da don vurmuş dediler
simseklivekalpli siladgnchdr ben de her sene alıyordum kış için vişneyi de, bu sene güme gideceğiz sanırım🥴
siladgnchdr simseklivekalpli canım bi çekti anlatamam hamileyim bi de zjamxmsm buldurabilirsem inşallah😂
hunilimomy simseklivekalpli don vurmuş bu sene yaylada bizde denk gelmedik ki bizim ağacta da yoktu recel yapacaktım bulsam
simseklivekalpli bebiskoveannesi antalya’da çoğu meyve ucuz ya. Orada bile pahalıysa bu sene yalan olur
pivpivpivahmedmuhsin simseklivekalpli Yalovada yaşıyorum. Yaklaşık 1 ay önce almıştım. Kilosu 300-400 civarı bir şeydi. Yeni çıkmıştı. Ondan sonra daha görmedim.
simseklivekalpli perla_ kızzz nasıl ya sordum Temmuz’un ikinci haftası demişti komsu. Dayısının bahçesi vardı 🥺
Mmeelliikkeee simseklivekalpli üzgünüm bitti bile .. dondurulmuş bulabilirsin.. yada daha soğuk yerlerde geç kalanlar olabilir
simseklivekalpli Mmeelliikkeee komşunun dayısı satıyor ona sorduğumda Temmuz’un 2.haftasi olur demişti de don vurmuş pazarda da yoktu dedi 🤦🏻♀️ demek ki kimi yerde var kimi yerde yok. Varken ne kadardı kilosu