Hanifeckr Sütünüz yeterliyse, doktor mama önermediyse , mama vermemenizi tavsiye ederim. Benim kızımda da uzamış sarılık vardı. Her hafta kan verdik, doktor takip etti, korkulacak birşey olmadığını, bol bol emzirince zamanla geçeceğini söyledi. 3 buçuk ayından sonra , sarılık yavaş yavaş geçmeye başladı