Kizlar 55 günlük bebeğim hala yüzü ve gözleri sarı uzamış sarılık oldu kan tahlili herşey yapıldı bı sıkıntı çıkmadı 1 gün ışın tedavisi aldı ama hala aynı her gören bu sarılik diyip sinirim bozuluyor napacaz mamada veriyorum günde 90 ml kadar normalde emen bı bebek mamada sevmiyor zorla yediriyorum napacam bilmiyorum yardimm