@birbebis_ ben şu şekilde bıraktırdım sosyal medyadan görmüştüm hatta burdan biri daha sormuştu ona da söylemiştim o da bu yöntemle bıraktırdı Allah razı olsun çok kolay bıraktı sayenizde demişti emziği nin içine şırıngayla sirke sıktım bi kere çekti tiksindi almadı ama ben alsana oğlum felan diyodum bilerek o tadı unuttu ertesi gün tekrar istedi yine aynısını yaptım ondan sonra hiç istemedi ağlamada olmadı çünkü ben veriyodum saklamadım etmedim kendi isteğiyle bu şekilde bıraktığı için hiç zorlanmadım tabi sirke tadı geldiğinde yüzünün şekli değişiyo üzülüyodum ama yapacak bişey yok