birbebis_ benim büyük kızım 8 aydan sonra sadece gece alıyordu. 1 yaşında da tamamen bıraktı. Ama küçük kızım baya emiyordu. Memeyi bırakınca da iyice emziğe yapıştı.
Bir gün yazlıkta ablası, kuzeni konuştuk. Ay ben hiç emzik emmedim, ben 1 yaşında bıraktım fln anlattılar. Sonra dedik ki bak toprağa gömünce şeker çıkıyormuş dedik. Sonr gitti kendi gömdü emziğini. Bir de suladı. 1 saat sonra da lolipop çıktı dedik gitti onları aldı.
Ama uyku vakti çok ağladı. Sarıldım konuştum ama bak byüdün lolipop oldu vs vs. Sustu. O gece de biraz ağladı. Sonra sadece uyku zamanları hafif mızıldandı 3-4 günde de tamamen bitti. Ama uzun bir süre emzik versem alıp emecek gibi bir izlenim verdi bana.