gamzesameturkoz Beyzaveduru evet kakada biz hiç sorun yaşamadık ama çiş de sorunumuz vardı onu da 1 ay sonra yeni yeni çok nadir söylemeye başladı
Beyzaveduru gamzesameturkoz çok kötü durumdayız. Pes edeceğim ama emeklerime acıyorum. Bugün sabah çişini tuvalete yaptı iyi bir gelişme diyebilirim belki. Bu kadar zor olmasını beklemiyordum