Merhaba arkadaşlar yardım edin stresten başım ağrıyor 😞 kızım 27 aylık bugün 10. Günümüz tuvalet eğitiminde ilk 3 gün sadece altına yaptı. 4. Gün lazımlığa yaptı tabi sürekli altına da kaçırıyor. Ama bir kaç gündür lazımlıkta oturuyoruz kitap etiket vs bişeyler yapıyoruz sıkışık olduğu halde çişini bırakmıyor ayağa kalkınca yapıyor. Bir kaç gündür hiç lazımlığa yapmadı kızıyorum artık oyuna çevirdi resmen. Ne yapmam laızm beklemeli miyim yoksa bırakayım mı. Çocuğu böyle olan sonra tuvalet eğitimini bitiren anneler nolur yazın ☺️