elifozkan bende ankaradayım gerçekten çok sıcak bende hiç böyle sıcak görmedim 1 aylık bebeğim var hergün duş aldırıyorum gün içinde pamuklu bez ile siliyorum cildini ona rağmen yapış yapış oluyor ben de öyle emziriyorum terliyorum cam açsak olmuyor açmasak olmuyor hergün ılık duş ince zıbın sıcaktan uyumuyor