Ankarada yaşayanlar bilir ki son yıllarda hiç böyle sıcak yaşamamıstık resmen kavruluyoruz barajlardaki su miktrı da iyice azalmıs. Bebeğim sadece bezle yatırıyorum öyle bile yapış yapış terliyor uyanıyor gerçekten cok sıcak. Bizim evimiz tepede bir yerde ve kime sorsam hiç böyle sıcak görmemistik diyor dışarı zaten cıkılmıyor ama evde de durulmuyor bebeğim 10,5 aylık ve sıkılmaktan patlıyor evde yani yapcak bisey bulamıyoruz tavsiyelerniz nedir