elfyrdgl işte ezbere gidiliyor bu konuda.ben çok araştırdım Avrupa’da mesela önerilmiyor .çocuk 4 aylık ver demir ilacını gitsin.ben bile tahlil yaptırıp kullanıyorum kendim eğer sınırdaysa Dr depolama amaçlı veriyor.ben kendi insiyatifimi kullanıp vermiyorum bakalım 12 aylık tahlilleri ine göre başlarım yada başlamam bence :)zaten 1 yaşından sonra verilirse verilir.