Kızlar ben oceanın d vitaminini kullanıyordum sağlık ocağınkini hiç kullanamdkm. Simdi demir ilacına geçtik ama ben yine sağlık ocağınınkini kullanmak istemiyorum. Oceanın da kabızlık yaptığını duydum sizler neler kullandınız. Birde sağlık ocağı damlayı ilk başta 3 damla sonra 4-5-6-7-8 de bırsk dedi önerdiklerinizi nasıl kullanıcam