Gece yemelerını bıraktım kan ve b12 ilacı kullanıyorum bellı bı süre bıraktım şimdi değerim düştü tekrardan baslıcam ölene kadar kullnmam gerek çünkü sürekli düşüyo değerim normale dönünce bırakıp düşünce tekrar başlıyorum doktora b12 iğnesi vermesini söyledim çünkü hapı aşırı derecede ıstahımı açtı ve ben hayatımda ilk defa bu kadar kilo aldım baktım durduramıcam ıgneye başvurdum ayda 1defa hem her gün hapı kullanıp iştah gibi sorunum olmuyo kilo yapıyor diyince doktorum o zaman iğne yazalım dedi o etki etmezmiş ve bunu öğrendiğim için dikkat ediyorum ben bilmiyodum iştah açtığını yedımde yedım acılkcası kıloda almak ıstıyordum çünkü 45 kiloyla evlendim ben aldıysam herkez alır