Begonvil1 açık durursam rahat hissetmediğimden temelli açmıyorum ama kepleme dururum, kolumu sıyırırım .
Lohusalıkta açıkta durdum bir kere 😄 odadan çıkarken unutmuşum tülbent takmayı oda hiç yadırgamadı yani babam sonuçta😄
Annemde eşimin yanında direk açık oturmaz , boneli falan durur