Prensesss_annesiii biobaby. Kızımın 3 gün önce koltuk altının neredeyse yanık seviyesinde pişik vardı. Koltukaltı çok çukur ve etleri de kapatmış ben farketmemişim görünce perişan oldum. Akşam iyice kurutup biobaby pişik kremi sürdüm. Sabah epey hafiflemişti, ertesi gün ise hiçbir şey kalmadı sanki hiç pişik olmamış gibi. Poposuna da devamlı onu kullanıyorum hiç pişik olmuyor çok şükür. İçeriği de temiz bence bir bakın internetten