sedef_koray ben ilk kızımda mama alerji yapınca kestik direkt alerji mamasını kullandık tahlil falan yapmamistik çünkü alerji bölümü yoktu kaldığım şehirde ama 2.kizimda da mama ile farkettim mamanin dokunduğu yer direkt kızarıp kabarıyordu tecrübeli olduğum için direkt alerji diye düşündüm erken doğduğu için kontrollerimiz hep yenidogan polikliniginde oluyordu onlara da bahsettim onlar yoktur falan dedi beni oyaladilar bir daha mama vermedim zaten anne sutu ile devam ettim 5.aya geçince yogurt denedim sadece yanağına dokundurdum ve yine cocuk tepki verdi sonra alerji bölümüne gittim orda tahliller ve deri testi yapıldı yumurta sarısı ve sut ürünlerine çıktı