melocan7 Emzirmeye ek olarak mama verebilirsiniz genelde aç oldukları için ağlar sarılık olmamasına dikkat edin sürekli memede durma sebebi ise sütün az gelmesi
Yeniannee21 dygskerem bir oğlum daha var ve bana çok bağlı onu da yedirip içirmem altını değişmem gerekiyor. Eşim şu sıralar mesaisiz çalıştığı için yardımcı olamıyor.
babyandmom_ Yeniannee21 Karnı aç olabilir, gazı şimdiden başlamış olabilir, reflüsü varsa o şekilde rahatsız olabilir. Bir de ten tene temas yapın sürekli
senayaltun Yeniannee21 Eger açlıktan ağlamıyorsa gaz için erken beyaz gürültü dene bende işe yaramıştı
Yeniannee21 adaatuna evet 6yı geçiyor çiş kaka da 3-4 doktor normal olduğunu söyledi kilo alımı da iyi