Evlilik çünkü çok baskıcı bir ailedeydim herşeyi batar mi insanın batıyordu işte doğru düzgün kıyafet alanımız bile yoktu 😔
Allah’a çok şükür eşimle tanıştık evlendik bin şükür çok seviyorum onu oda beni seviyor
Ama tabiki çocuktan önce çok çok güzeldi herşey gezip tozuyorduk şimdi aklım hep oglumda o sepeble 2. Yi düşünmüyorum hiç oğluma canım feda onu çok seviyorum ama annelik hiç bana göre değilmiş aşırı mükemmeliyetçiyim 😫